søndag den 28. november 2010

Skoven



UDsigt ned til vandet fra Allans lejlighed.
Søndag skulle vi aflevere bilen vi havde lånt weekenden over, og kørte ind til byen for at aflevere den. 

Derefter tog vi hen til Allan, kollega, og hyggede os der næsten en time. Inden vi blev kørt hjem tog vi ind i en surferbutik for at købe os et par sandaler.

Da vi kom hjem fik vi en let frokost, pakkede kufferterne helt ud og kom helt på plads, og besluttede os så for at gå en tur i det dejlige vejr.

Vi gik op af vejen vi bor på og fandt så ud af at den var blind, det gik noget opad og jeg kunne godt mærke at mine lægge ikke var blevet brugt på den måde i noget tid. Vi gik tilbage af og fandt så den sti vi havde fået at vide førte ned til stranden. Efter et par minutter stod vi nede i en skov der nemt kunne minde om en subtropisk skov, der var palmer, en lille bæk der kom oppe fra bjergene, lianer, bregner og jeg ved ikke hvad (der skal nok komme billeder af dem). Det var rigtig flot og hyggeligt. Heldigvis så jeg ingen edderkopper, selvom jeg godt ved de er der.

Stien delte sig og vi kunne komme hen til bækkens udspring, vi gik derhen men synes nu ikke man kunne sammenligne den med et udspring. Vi gik tilbage af og videre ned mod stranden, det var en tur på godt 3 km, hvor vi gik gennem skoven, op og ned af trapper, af snørklede stier, over broer, og ja også gennem et sumpområde hvor der heldigvis var lavet en bro henover. Vi valgte at lade være at gå helt ned på stranden, og vendte så hjemad. Det var en rigtig lækker tur, og vi skal nok få gået den mange gange. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar